Takılın Bana

11 Ekim 2013 Cuma

Gratis Bayram İndirimi Alışverişim

Aklımda SPF içermeyen fondöten başta olmak üzere birkaç ürün vardı.
Gittim indirimden nasiplendim.

Görüldüğü üzere benri kare pamukları stokladım. Islak mendilleri ise makyaj sırasında elimi vs. temizlemek için kullanıyorum. Bahsedilicek yanları yok. Klasik ürünler. Başka ıslak mendil kalmamıştı☺ Silip süpürmüşler resmen☺

Asıl ürünler aşşağıda♥

ecoTOOLS AIRBRUSH CONCEALER: Hakkında güzel yorumlar okuduğum, yapısını çok sevdiğim ve bolca kullanacağım bir fırça olacak. 12,25 tl indirimle 8,50 tl gibi bir fiyata almış oldum.

The Balm Put A Lid On It Far Bazı: Daha önce kullanmadığım fakat güzel yorumlar okuduğum diğer bir ürün. 27,00 tl indirimle 13,50 tl 'ye aldım.

Maybelline Jel Eyeliner: 01 Intense Black fiyat ve kalite açısından alınabilecek en güzel eyeliner. 24,75 tl indirimle 12,38 tl.

Maybelline New Affinitone Fondöten: 03 açık kum beji tenime o an en uygun renk geldi, bilemiyorum. Umuyorum memnun kalırım, daha önce kullanmadığım bir ürün. Tek istediğim Spf içermeyen fotoğraflarda yüzümü parlatmayan bir kapatıcı olması. Şu parlama işi olmasa bb kremden vazgeçicek değilim fakat Spf içeren ürünlerin flaşı yüzünüzde patlatması canımı sıkan bir durum bilmiyorum siz bu konuda ne diyorsunuz?
19,76 tl indirimle 9,88 tl.

L'oreal Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyajı Temizleyici: Umuyorum güzel bir üründür. Sephora temizleyicim azaldığından bu üründe indirimde olduğundan denemek istedim. Bakalım Sephora kadar etkili bir ürün mü?.. 16,00 tl indirimle 8,00 tl.

Rebul Lavanta Kolonyası: Rebul kolonyaları harika. Ben özellikle lavanta kolonyasına bayılıyorum. 20,00 yada 25,00 tl üzeri alışverişe 10,00 tl'lik bu kolonya 5,00 tl geldi.

Benim Gratis indirimi alışverişim bu kadardı. Aldığım ped vs.leri saymıyorum, onlar da %30-40 civarı indirimdeydi☺

Hiç yorum yok: