Takılın Bana

27 Haziran 2013 Perşembe

Oriflame Alışverişim

Merhaba☺

Oriflame kozmetik Katalog 6'dan ufak bir alışveriş yaptım.
Kataloğa yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 30 Hazirana kadar devam ediyor.
Aldığım ürünler gerçekten uygun fiyatlıydı, kaçırmak istemedim.
Oriflame ürünlerini seviyorum.


Bu ürünlerin hiçbiri ile daha önce deneyimim olmadı. İçlerinden daha önce kullandığınız yada hakkında bilgi okuduğunuz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Yorumlarınız benim için önemli.


Oasis Fresh Dawn Face Mist with Moisturising Blue Centaury Flower Extract (150 ml): 9,90 tl
Oasis yeni koleksiyon ürünüymüş.
Kokusunu sevdim, yumuşak hoş bir kokusu var.
Nemlendirici ve anti-oksidan mavi kantaron çiçeği (Peygamber Çiçeği) özleri ile zenginleştirilmiş.


Komik gelebilir ama ben bu ürünü buzdolabında saklamayı düşünüyorum.
Hava sıcak, soğukken etkisinin kat kat güzel olacağını düşünüyorum.☺
Ayrıca makyaj bitiminde de kullanacağım.
Tatilde güneşlenirken çok daha makbule geçecek bir ürün, ama malesef bu ara tatil planım yok☺



Nature Secrets Body Mist with Energising Mint & Raspberry (150 ml): 13,90 tl
Nane ve Frambuaz özü eşit bir şekilde hissedilebiliyor, bu çok güzel.
Sevdim.


Bio Clinic Fade Away Active Essence Night (30 ml): 29,90 tl
Hiperpigmentasyon karşıtı aktif gece bakımını ilk defa kullanacağım.


Umarım etkili olur.


Optimals Seeing Is Believing Eye Cream (15ml): 12,90 tl
Tüm yaş ve cilt tipleri için olan bu göz kremini bugün ilk defa kullanacağım.
Yorumlarımı daha sonra aktaracağım.


Pure Nature Organic Açai ve Nar Özlü Gece Kremi (75 ml): 7,90 tl

Nar kokusunu çok seviyorum, kremi almamda nar kokusunu duyma isteği baskın oldu♥
► ♥.♥ ◄

Dediğim gibi bu ve yukarıda ürünleri daha önce kullanmadım.
Yorumlarımı daha sonra aktaracağım.
Sevgiler♥

Hiç yorum yok: