Takılın Bana

22 Eylül 2013 Pazar

Avon Fas Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Bakım Serumu

Yazısını dün yazdığım http://negathive.blogspot.com/2013/09/alsveris-avon-gratis-sephora_21.html alışverişimde aldığım avon argan yağı içeren serumu aldığım günden beri banyo öncesi, sonrası nemli yada kuru saçıma uyguladım. %25'i bitti. İndirimli 5,00 - 7,50 tl gibi bir fiyatı var. Görüldüğü üzere 30 ml pompalı bir ürün.


Rahatsız etmeyen hoş bir kokusu var. Yapısı test ettiğim serumlara göre baya yoğun geldi.


Alışkın olmamakla ileri gelen bir his olabilir fakat yoğun yapısını sevmedim. Ürünün içerisinde silikon mevcut. Hangisinde yok ki; pantene serumda da var. Fakat dediğim gibi avon serumun yoğunluğu beni rahatsız etti. Elimin ısısı ile her ne kadar inceltip saçıma uygularken kolaylık olsun diye uğraştıysam da sevemedim. Evet güzel bir parlaklık sağlıyor. Silikon sayesinde saç kütilülleri doluyor, görünümü güzelleştiriyor fakat besleme açısından ne kadar etkili bilemiyorum. Tamamen kozmetik amaçlı bir serum olduğunu düşünüyorum. Kullanmaya devam edeceğim fakat tekrar almayacağım bir ürün.

Ayrıca silikon içeren saç ürünlerinin saça yararı! ve zararı!nı gayet güzel anlatan bir yazıyı sizinle paylaşmak isterim.

http://www.dogatek.com.tr/kozmetik/foSacAnsiklopedisi.aspx?iKodBilgi=19

Hiç yorum yok: