Takılın Bana

25 Haziran 2013 Salı

Bitenler - Çöpe Gidenler Ve Yorumlarım (1)

Merhaba

 Bu benim ilk bitenler yayınım.

 ▼
 ▼

» Pantene Pro-V Boyalı Saçlar için Renk Koruyucu Ve Parlaklık Şampuanını severek kullanıyorum.
Saçlarımı yumuşacık yapıyor, mis kokuyor. ♥

» Schwarzkopf Gliss Boyalı Ve Röfleli Saçlar için Renk Koruyucu Şampuanı sevmedim.
Tekrar almayacağım bir ürün, temizleme açısından güzel, kokusundan hoşlanmadım, kötü tarafı ise saçlarım röfleli ve bu şampuan durumala ardından saçlarımı sertleştiriyor, nemlendirmiyor.
▼ 



» Pantene Pro-V Boyalı Saçlar için Yoğun Onarıcı Saç Bakım Maskesi mükemmel bir ürün.
Saç uçlarıma ve boylarına uyguluyorum, hatta köklere bile uyguluyorum; kepek yapmıyor, saçı yağlandırmıyor, yumuşacık yapıyor.
Bayılıyorum♥


» Benri Hindistan Cevizi Özlü El Losyonunu sevmedim. Tekrar almayacağım. Bir Arko, bir Nivea krem kat kat üstün.

» Eubos Med Sensitive Onarıcı el kremi harika!!
Kokusu mükemmel, tırnak yüzeyini sorunlarını düzgünleştiriyor, elleri nasıl güzel besliyor anlatamam.
Güzel bir el kremi istiyorsanız eğer garanti veriyorum bayılacaksınız.
Doğal Ecza sitesinde var ve fiyatı 22,00 tl



» Allgäuer Latschenkiefer® Fuß Balsam
Harika bir ayak bakım balsamı. Çam terebentini özlü, besliyor, ferahlatıyor. Gerçekten kaliteli bir ürün.♥



» Garnier Saf Ve Temiz Günlük Nemlendirici
Seviyorum bu ürünü, ikincisini aldım ve kullanmaya devam ediyorum.
Daha önce bu nemlendirici ile ilgili yazdığım yazı;
http://negathive.blogspot.com/2013/05/garnier-saf-temiz-gunluk-nemlendirici.html



» Oriflame Giordani Gold Volume Delight Maskara gerçekten kaliteli, bu rimeli üçüncü kez bitirmiş oldum.



» Şelale Asetonu gerek kokusu gerek çıkarıcı etkisi ile seviyorum. Tırnakları kurutmuyor.

» Benri Asetonsuz Oje çıkarıcıyı kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Kokusu ağır, tırnağı kurutuyor. Para vermeye asla değmeyecek bir ürün.
Bitmeden çöpe gidiyor.



» Flormar 125 numara pembe tonlarındaki ojeyi çook seviyorum.♥ Tok, güzel bir pembe.



»Flormar True Colour serisi 022 numaralı oje tok, tek katta gayet güzel bir görüntü veren sevdiğim bir oje.


D&P'den aldığım parfümleri seviyorum, bazı kokular orjinale hakkaten çok yakın.


» Daha önce orjinallerini kullandığım Jil Sander - Sun ve Paco Rabanne - Black XS gayet başarılı ♥.♥


►►► ♥.♥ ◄◄◄

Hiç yorum yok: