Takılın Bana

4 Ağustos 2013 Pazar

Garnier BB Cream Light/Clair Ve Medium

 ▼
Garnier bb krem ile aşkımız uzun süredir devam ediyor.
Özellikle yağlı ciltler için olan bu versiyonuna hastayım.
Bir arkadaşımda Nivea bb kremi denedim fakat sevmedim.
Oriflame, avon ve diğer bir çok marka bb krem çıkardı merak edip almayı bile düşünmüyorum.
Garnier bb krem harika♥

Yazın özellikle kullanımı daha mantıklı olan bb kremin bir de cildime uygun olması benim için biçilmiş kaftan.
Fondöten kullandığımda yüzümdeki hissiyatı sevmiyorum.
Yüzümde kalıp gibi hissediyorum, garnier bb kremden sonra fondötenlerime elim gitmiyor. 
Daha uzun süre bb krem kullanmaya devam edeceğim.

Garnier bb kremin iki tonuda stoğumda mevcut.
Açık tonu sürdüğümde ruh gibi hissediyorum.
Açıkçası orta tonu daha çok seviyorum ama o da koyu geliyor.
Cilt rengimle orantısız bir koyuluk değil ama iki rengi karıştırıp kullanmak varken niye sıkıntı yaşayayım.
Bende sonunda istediğim rengi elde etmek için açık ton ve orta ton garnier bb kremi karıştırdım.



 ▼
Daha önce kullandığım ve bitirdiğim Oriflame Oxygen Boost fondötenin ambalajını kullanıyorum.
Ambalaj harika; 30 ml, kapak kilidi mevcut ve pompalı.
Garnier bb krem ambalajından daha iyi, kullanım kolaylığı sağlıyor.

Sonuçta elde ettiğim rengi çok seviyorum♥

Hiç yorum yok: