Takılın Bana

30 Mayıs 2013 Perşembe

Flormar Matte M01 Ve Golden Rose Paris 59 Oje Kombinasyonu

Flormar Matte M01 ve Golden Rose Paris 59 başlı başına güzel ürünler. 
M01'i yeni aldım bu ilk deneyişim oldu, aşşağıdaki fotoğraflarda da tek ve çift kat sürüldüğündeki görünüşünü görebilirsiniz.
Tırnaklarım bu aralar fazlasıyla kırılıyor, eşitlikten yana olduğumdan biri kırıldımı hepsini kesiyorum.
Malumunuz kısa kalıp uzayamıyorlar. Bu sebepten Flormar M01'in tek başına güzel durmayacağını düşündüm ve Golden Rose 59 ile biraz renk katmak istedim.


Beyaz ve kırmızının uyumunu seviyorum, başka bir renk aklımdan bile geçmedi.


Ayrıca kırmızı oje Flormar'ın Matte serisinden olsaydı diye düşünmedim değil fakat insan elindekilerle yetinmeyi bilmeli☺


Tek kat M01 yetersiz, çift kat göze daha hoş gözüküyor. Ürünün bir avantajı ise çabuk kuruyor.


İkinci katı sürüp kurumasını bekledikten sonra Avon tırnak dekorasyon fırçası ile ufak puantiyeler yaptım.


Ojeyi ufak bir kağıda fırça yardımı ile damlattıktan sonra kullanmanız daha kolay bir uygulama sağlayacaktır.
Ek olarak puantiye işlemi yaparken yanınızda asetonlu pamuk bulunsun, arada fırçanın ucunu temizlemeniz yararınıza olacaktır.

Puantiye işlemi bittikten sonra Flormar 301 yani bildiğimiz şeffaf oje ile sabitledim. Yalnız puantiyelerin kuruduğundan emin olun yoksa 301'i sürdüğünüzde dağılacaklardır.

Son olarak Flormar oje kurutucunun kullanım talimatında da belirtildiği gibi ojeyi sürdükten sonra bir, iki dk. bekleyip kullandım.


Kolay bir işlem ve sonuç mutluluk verici♥


Hiç yorum yok: