Takılın Bana

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Garnier Saf & Temiz Günlük Nemlendirici Bakım

Sivilceye meyilli bir cildim olduğundan uzun süre doğru bir nemlendirici aradım. 
Avon'dur, Oriflame'dır, Olay'dir, Nivea'dır, Sebamed'dir odur budur hiçbirini almadım.
Çünkü daha önce L'oreal ile yaşadığım sivilce kusturma deneyiminden sonra elim gitmedi, soğudum.

Bir süre bildiğimiz eski Bepanthene yeni Bepantol cilt kremini kullandım, güzel bir ürün fakat çok kuru bir cildim olmadığından nemlendiriciliği yüzüm için fazla geliyordu. 
Açıkçası kolay emilim sağlayan, parlatmayan bir ürün istiyordum.

Daha sonra Gratis'te dolanırken Garnier nemlendiricide ilk gözüme çarpan;
  • gözenekleri sıkılaştırır.
  • cilt yüzeyini düzgünleştirir ifadeleri oldu. 
Diğer bir çeken tarafı ise tabi ki fiyatı; ürün 40 ml ve 14 tl gibi makul bir fiyatı var.




Evet ürün 24 saat etkili nemlendirme sağlıyor. Temiz cilde sabah akşam kullanılabilir. Emilimi kolay ve gerçekten tazelenmiş bir cilt sunuyor.
Ayrıca makyaj için hakkaten güzel bir taban oluşturuyor. ♥


Her cilt yapısına uygun bir ürün.
İçerisinde;

  • Sebum (yağ bezelerini oluşturan salgı) düzenleyici çinko
  • Bakterilere karşı salisilik asit ( ki başka özellikleri buyrun **burdan )
  • Ferahlatıcı ve cildi düzgünleştirici doğal okaliptüs barındırıyor.

Limon limon kokuyor☺ Çok hoş♥
Üründen mucizeler beklemiyorum. Fakat sevdim ve kullanmaya devam edeceğim.
Vadettiklerini ise uzun süre kullanımdan sonra göreceğim.
Çok olmazsa olmaz bir ürün değil fakat denemeye değer.
Yağlı ciltler için nemlendirme ve fiyat açısından gaayet uygun☺

1 yorum:

incifer karakuş dedi ki...

5 senedir aralıklarla da olsa bu ürünü kullanıyorum.. ama her nedense son zamanlarda bu ürünü hiç bir yerde bulamıyorum. sanırım tedavülden kaldırdılar. ya da varsa da ben bulamıyorum. nereden bulabilirim biliyor musunuz ?