Takılın Bana

12 Temmuz 2013 Cuma

DIY (Kendin Yap) Saç Maskesi - ( Saç Bakım Rutinim )

Ortaokuldan beri (2000 yılı) uyguladığım saç bakım rutinim.
Artık çoğumuz yağların ve diğer bir çok şeyin faydalarını ve kullanım amaçlarını biliyoruz.

Ben bu saç bakım rutinini ablamdan öğrenmiştim.
O günden bu güne çevremdeki herkesle severek paylaştım.


Zeytinyağı, yumurta sarısı ( yumurta sarısı; akına oranla daha fazla yağ, protein, çinko ve demir içerir ), badem yağı, evigen ve bepanthen ampulden oluşan karışıma zamanla diğer yağları da ekledim.

Faydası var mı, kesinlikle var.
Saçlarınız dolgunlaşıyor, kökleri besleniyor, rengi ışıl ışıl oluyor, nem ihtiyacını doya doya karşılıyor yumuşacık oluyor♥


Evigen Ve Bepanthen Ampulleri havlu kağıt içerisinde açın; kırılıp elinize batma ihtimali var, ben bir kez yaşadım. Elim alıştı demeyin, önleminizi alın.

►►►♥◄◄◄

►Her bakım rutinim için Evigen ve Bepanthen'den ikişer ampul kullanıyorum.

► Yumurtanın beyazını kullananlar var, tavsiye etmiyorum.  Sarısını kullanmanız yeterli.

► En son yaptığım bu bakımda Doa Kozmetikten aldığım Hindistan Cevizi Yağını bitirdim. Tekrar almayacağım. Daha güzel bir ürünle tanıştıktan sonra Doa Kozmetik ürünü (nem etkisi düşük) çook vasat geldi.


Kokusu, nem ve parlaklık etkisi müthiş.
Tek kelime ile mükemmel bir yağ ♥.♥
Kataloğ 7' de var. 100 ml ve fiyatı 6,90 tl. Bu fırsatı kaçırmayın derim.

►En basiti stoğunuzda Evigen Ve Bepanthen Ampul olsun, zeytinyağı ve yumurta sarısı ile karıştırıp uygulayın. Gayet yeterli olacaktır.
Uygulama;

► Karışımı havlu serdiğim bölgeye başımı eğerek ellerim ile masaj yaparak yediriyorum, böylece tırnaklarımda beslenmiş oluyor. Fırça ile uygulamak malum zaman kaybı.

► Daha sonra dilerseniz saç bonesi, streç film yada poşet ile hava almaması + kendi ısısı ile saç tarafından daha kolay emilmesi için sarın.

► Ben 30 - 40 dk. bekletiyorum, max. 1 saat bekletin derim. Saçın beslenmesi bir yana malum temizlenip hava almaya da ihtiyacı var.

Ek olarak saçınızı saç kurutma makinasının soğuk kısımıyla kurutmanızı tavsiye ederim. Her tür sıcaklık nem kaybına ve kuruluğa sebep olacaktır.


Hiç yorum yok: