Takılın Bana

21 Temmuz 2013 Pazar

Gratis Alışverişim (4.yaş kutlama indirimi)

Tatile çıkmak istediğim, pek keyifle geçiremediğim günler olduğundan açıkçası hiçbir şey umurumda değil.
Gratis indirimi de öyleydi.
Cuma günü çarşıda işlerimi hallettikten sonra bir gideyim bakayım modunda gittim.


Önce Eklips marka küçük kabuki tarzı fırçayı gördüm; sevdim♥ minnak şeyi ilk onu aldım.
Daha sonra dolandım biraz, en son The Balm standına bakındım.
Shady Lady paletleri almak istiyordum. Düşündüm %50 indirim yada bir alana bir bedava benim için fark etmeyecek. Öylelikle aldım.

Keyifsizliğimden alışverişte umrumda değildi.
Neyseki güzel bir alışveriş oldu.
4. Yaşın kutlu olsun Gratis♥
►►►♥◄◄◄


Bu paletin üstünde bir şey yazmadığına göre vol. 1 olması lazım. Bilmiyorum.
Shady Lady paletlerin indirimsiz fiyatı 60,00 tl. Bir alana bir bedava olduğundan diğeri bedavaya geldi.


Ben vol. 1 ve vol. 2 'yi aldım. Vol. 3 renklerindense 1 ve 2 daha hoş geldi.


Bu ara bir fırça sevdasıdır gidiyor bende.
Gerek var mıydı? Elbette hayır. Ama ♥The Balm
Üstteki fırça 25,00 tl
Alttaki fırça 24,00 tl
Alttaki fırça bedavaya geldi.


Eklips fırçaya bayıldım. ♥.♥
Fiyatı 4,00 tl

Tırnak süsleri %50 indirimdeydi.
İndirimsiz fiyatı 3,00 tl


Benim aldığım standart; hep beyaz çiçekli olandan alırım.
Diğerleri ilgimi çekmiyor.


Değişmez gargaram. Çok memnunum. Listerine falan kullandım, acı geliyor.
Perfect Purity tam benlik.
Fiyatı 3,50 tl


Ve ve ve son olarak Palmolive Çikolata Tutkusu duş jeli. Bunu bana arkadaşım Sahra dün aldı.
Fiyatı 7,00 tl ve 500 ml
Normal fiyatı 10,75 tl yada 10,45 tl
Evde yığınla duş jelim olduğundan almak istemiyordum. Dolanırken bak Sahra en güzeli bu derken Hoop o zaman ikimizde çikolata kokalım diyip aldı ♥

►►►♥◄◄◄

Hiç yorum yok: