Takılın Bana

19 Mayıs 2013 Pazar

Golden Rose Paris 204 Ve Jolly Jewels 105 Oje Kombinasyonu

Golden Rose Paris serisinin bütün renklerini seviyorum. Bu günlerde en çok kullandığım renk Paris 204.


Bu rengi tek başına kullanmayı seviyorum, iki kat sürdüğünüzde mükemmel sonuç alıyorsunuz.
Malum tek kat çoğu ojede olduğu gibi Paris 204 numarada da aynı, kötü oluyor.


Golden Rose'un Jolly Jewels serisini ilk gördüğümde en beğendiğim 105 numara oldu. 


Oje çook güzel, cupcake gibi yiyesi geliyor insanın.
Uçuk pembe oje içerisinde mor ve ondan biraz daha büyük yeşil simler müthiş♥ 

Ben Jolly Jewels 105 numarayı Paris 204'ün üstüne uygulamayı seviyorum.


Daha tok, daha güzel gözüküyor.

Görselleri araştırırken dikkatimi çekti bir de 115 numarayı demek istiyorum. O da hoşuma gitti☺
♥Golden Rose

Hiç yorum yok: