Takılın Bana

19 Mayıs 2013 Pazar

Maybelline 162 Feel Pink Ve Pastel 37 Ruj

Merhaba☺ 

2012 Ekim ayında mevcut rujlarımdan memnun kalmayıp dudak rengine yakın, varlığı buram buram belli olmayan bir ruj arayışına girmiştim. Bu arayışın sonunda en son Pastel'in 37 numaralı rujunu aldım ve sevdim.


Uzun süre kullandım, çantamdan çıkarmadığım tek rujdu diyebilirim, benimle her yere geldi☺


Görüldüğü gibi bitmek üzere; hatta Flormar True Colour serisi 23 rumara (malesef artık üretilmiyor) dan sonra severek kullandığım, bitirmeye yaklaştığım tek ruj diyebilirim.
Anneler günü indiriminde Gratis'de alışveriş yaparken "madem bitmek üzeresin sana yakın bir renkte ruj bakayım" dedim ve Maybelline 162 ile tanıştım.


Güvenlik bantları sağolsun (sanki deli bağlıyorlar) açarken gıcık olduğumu belirtmek isterim, kapak yapış yapış oldu gereksiz yere temizlemekle uğraştım falan, hiç sevmediğim şeyler..


Pastel 37'ye göre Maybelline 162 bir ton daha koyu ayrıca nemlendirme açısından Pastel'den üzgünüm ki üstün.  


Bu tonu çook seviyorum♥♥♥


Ek olarak;
 Pastel 37: 9 - 10 tl
Maybelline 162: 24 tl (indirimsiz)
Pastel'in pabucunu dama atmadım, o da güzel ama artık favorim Maybelline 162♥

Hiç yorum yok: