Takılın Bana

10 Eylül 2013 Salı

Pantene Pro-V Boyalı Ve Röfleli Saçlar İçin Parlaklık Veren Saç Bakım Serumu

Pantene Boyalı Ve Röfleli Saçlar için üretilen serinin şampuan, saç kremi, parlaklık veren sıvı saç kremi, onarıcı saç bakım maskesini kullandım. Saç kremi dışında hepsinden memnun kaldım (saç kreminin saçımda pek bir etkisini görmüyorum, illa bir maske kullanmam gerekiyor, o sebeple herhangi bir markanın saç kremini tekrar almayı düşünmüyorum). 

Saç bakım serumunu ise aylardır kullanıyorum, bitmek bilmedi ne bereketliymiş (yalnız bazen elimin gitmediği, kullanmaya üşendiğim olmadı değil☺). 75 ml ürün ama avucunuza aldığınız 3-4 pompa serum tüm saç uçlarına ve boylarına yetiyor; ki benim saçım gürdür. Kişiye göre 1-2 pompa serum bile yeterli olacaktır.

Ürün bitmek üzere; tekrar alır mıyım? 
Olmazsa olmazlardan değil ama evet. 
Güzel bir ürün. 
İdda ettiği parlaklık etkisini oldukça etkili bir biçimde hissettiriyor.
Fiyatını hatırlamıyorum ama malumunuz Pantene genel olarak uygun bir marka.

Bakalım Pantene gelişmiş formülü için ne diyor; 
Canlı renkler için parlaklık veren besleyici formüllü saç bakım serumu boyalı ya da röfleli saçlara sağlıkla ışıldayan bir görünüm kazandırır. Saç uçlarındaki kırıkların onarılmasına ve şekillendirmelerden kaynaklanan yıpranmalara karşı korumaya yardımcı olur.

Serum yoğunluğu orta derecede. Yani tam kıvamında, yoğun serumları tamamen hissi olarak pek sevmiyorum.
Kokusu tekrar tekrar koklanılası♥
Saç tarafından kolayca emilim sağlıyor.
Dediğim gibi; parlaklık etkisi ve saça verdiği yumuşaklık hissi ürüne al beni katıyor.

Hiç yorum yok: