Takılın Bana

4 Ağustos 2013 Pazar

Otacı Dökülmeye Karşı Saç Bakım Toniği

Otacı saç bakım toniğini Ekim - Kasım 2012'de Gratis'den almıştım.
Fiyatını hatırlamıyorum.

Ürün bitmek üzere; zaten son kullanma tarihide Eylül 2013.
1 yıllık ömrü var.

Saç bakım toniğini daha önce kullanmadım.
Bu bitmek üzere olan ilk şişe.

İçerisinde; saf su, etanol, gliserin, civanperçemi, ısırgan, papatya ekstreleri ve lavanta yağı, B3 ve B5 vitaminleri bulunduğu yazıyor.
Kokusu bitki suyu gibi; parfüm, koruyucu içermiyor.
Zaten gördüğünüz üzere ürün şişesi güneş ışığından korunması için koyu renkli.

Bahsettiğim gibi ürünü daha önce kullanmadım.
Kullandığım süre boyunca bir etki / farklılık görmedim.

Saç diplerime uygulayıp masaj yaparak kan dolaşımımı hızlandırırım.
Etkili olur diye düşünmüştüm ama tekrar almayı düşünmüyorum.
Olmazsa olmaz, etkili bir ürün değil.

Elimdeki ürün sitede bahsettikleri gibi buğday proteini içermiyor.
Formülasyonu yenilemiş olmalılar diye düşünüyorum.
Ama yinede tekrar almayacağım.
Bitkileri alıp uygulamayı tercih ediyorum.
Ürün için tekrar 17,00 - 20,00 tl ödemem.


Hiç yorum yok: