Takılın Bana

2 Ağustos 2013 Cuma

Essence Nail Art Express Dry Drops


Essence nail art express dry drops'u Flormar oje kurutucu spreyim bittikten sonra yeni bir ürün denemek istediğimden aldım.

Rossmann'da tatil için alışveriş yaparken Essence standına takıldım yine ve tek bir tane kalmıştı, dedim bu bir işaret kaçırmamalıyım☺
Aynı gün Essence'den 35 numaralı tekli farı da aldım♥

Dry drops'un fiyatı: 6,95 tl

Ürün küçük gibi gözükse de baya gidecek gibime geliyor.

Ben tek elimin bütün parmaklarına ojeyi sürdükten sonra dry drops'u her tırnağa ikişer damla olmak üzere uyguluyorum.

Tavsiyem tırnaklarını düz tutun ve o şekilde damlatın.
Yoksa damla kayıp gidiyor.
(Tırnağımı dik tuttuğum bir iki sefer yaşadım.)


Memnun muyum?
Evet.
Üç kat sürdüğüm Pastel 19 numaralı ojede denedim.
Etkili bir ürün, damla olması avantaj☺
Ojeye zarar vermiyor.
Rengini bozmuyor.
Bir artı olarak gördüğüm ve kimilerinin sevmediği yağlı his; ben ona tırnak etlerini besliyor gözüyle bakıyorum.

Ben ürünü sevdim♥

Hiç yorum yok: