Takılın Bana

25 Temmuz 2013 Perşembe

Oriflame Nature %100 Hindistan Cevizi Yağı İçeren Saç Bakım Yağı

Oriflame Kozmetik % 100 Hindistan Cevizi yağı içeren saç bakım yağını "Oriflame Alışverişim (2)" başlığı altında yazmıştım.

İndirimde olduğundan 3 adet almıştım.
Bir şişeyi yeni bitirdim, ikinciyi kullanmaya henüz başlamadım.
{ Diğer şişeyi ise yeni doğum yapan bir arkadaşıma hediye ettim.
Annecik zamanı kalırsa mis kokulu yağ ile saçına bakım yapsın, iyi hissetsin diye düşündüm.
Bir süre sonra saçlarında dökülme olabilir. Malum doğum sonrası.
Keza mutlu oldu☺ Kullanmaya vakti oldu mu henüz bilmiyorum☺ }


Yağ fotoğrafta görüldüğü üzere içerisinde beyaz tanecikler (hindistan cevizinin endosperm adı verilen beyaz içi süt dolu etli kısmı olduğunu düşünüyorum) barındırıyor.


Endosperm olduğunu düşündüğüm beyaz kısım saça uygulandıktan sonra el ile yediriliyor ve fotoğrafta görüldüğü üzere saç tarafından emiliyor.


Yumuşacık, parça parça kalmıyor rahatsız edici bir his - görüntü bırakmıyor.

Yağın kokusu ise muhteşem! ( Tabi ki bu koku esanstır ama muhteşem♥.♥ )
Daha önce bu kadar güzel kokan bir saç bakım yağım olmamıştı.

Öyle bir yağ ki katalogda da belirttikleri gibi gece boyu saçınızda kalabilir.
Türkiye'de geç farkedilen hindistan cevizi yağına Oriflame ile aşık oldum.
Buymuş♥

Bahsettiğim gibi 100 ml bir şişeyi bitirdim. Rutin banyo öncesi; bazen diğer yağlar ile karıştırıyorum, bazen üşeniyorum direk hindistan cevizi yağını uyguluyorum.)
Nem (yumuşaklık): 
Parlaklık: 
Kokusu: 
Daha iyisini bulana kadar favorim♥
Boyut, işlev ve fiyat açısından gayet mantıklı bir seçim olduğunu düşünüyorum.

►►►♥◄◄◄

Katalog 7'de 10 - 11.ci sayfada

http://tr.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201307

 ♥

Saç bakım yağı ile saçlarınız güçlenir ve sağlıklı bir görünüm kazanır. İçeriğindeki %100 hindistan cevizi yağı saçı yumuşatır, güçlendirir ve ışıltı katar. E vitamini saçı yatıştırır ve yıpranmalara karşı korur. Kuru saça uygulayın, gece boyunca bekletin ve sonra saçınızı yıkayın. Haftada 1-2 kez kullanabilirsiniz.

Ürün 100 ml; indirimli fiyatı: 6,90 tl


1 yorum:

tarasioszacherl dedi ki...

Wynn Interactive agrees a $2.2 billion purchase of Wynn Palace
Wynn Interactive 이천 출장샵 has agreed 여수 출장마사지 a deal to 밀양 출장마사지 buy the Wynn 익산 출장마사지 Palace property 춘천 출장마사지 for an additional $2.2 billion. Wynn Macau opened in 2008. Wynn Palace is