Takılın Bana

22 Ağustos 2013 Perşembe

Makyaj Fırçalarım♥


1♥ Flormar Fondöten Fırçası: Fondötene nazaran bir BB Krem kullanıcısı olarak bu fırçayı seviyorum fakat iki-üç kullanımdan sonra yıkamak gerekiyor. Yoksa yüzde fırça izi kalıyor. Bakırköy Carousel Flormar'dan 20 tl' ye almıştım.

2♥ Flormar Pudra Fırçası: Sık ve oldukça yoğun kıllı kocaman güzel bir pudra fırçası, kötü yanı arada yıkarken ve pudra uygularken dökülme yapabiliyor. Zamanla tarihin eski sayfalarında yer alabilir çünkü bazen hakkaten yüzümde boynumda fırça kılı kalmışmı diye bakmaktan sıkılıyor insan. Bu benim fırçama özel bir durum olabilir çünkü ilk üretimlerden.

3♥ Flormar Allık Fırçası: Yıkarken purda fırçası kadar dökülme yapmıyor, yüzümde uygularken ise hiç dökülmüyor. Güzel bir fırça; kıl yapısı pudra fırçası ile aynı, yumuşacık. Severek kullanıyorum.

4♥ Eklips Allık Fırçası: Gratis'den aldığım bu fırça açıkçası tırmık gibi; toz allıkların bazılarını aşırı derecede tozutuyor, flormar allık fırçasını aynı ürüne kullandığımda farkı anlayabiliyorum ama terracotta allık için gayet uygun bir fırça olduğunu söyleyebilirim.

5♥ Oriflame Yelpaze Fırça: Göz altına dökülen far kalıntılarını temizleme; hafif allık, pudra, aydınlatıcı yada kontür uygulamada kullanılan bir fırça. Ben genelde göz altıma dökülen farları yok etmede kullanıyorum.

6♥ ecoTOOLS Fondöten Fırçası: Gratis'den aldığım bu fırçayı maske sürmede kullanıyorum. Bir iki kez fondöten uygulamakta kullandığımda oldu; kullanışlı güzel bir fırça, güzel dağılım sağlıyor. Aşırı göze batar cinste fırça izi bırakmıyor.

7♥ Flormar Concealer Fırçası: Likit yada katı yapıda kapatıcıları uygulamak için kullanışlı bir fırça. Severek kullanıyorum.


8♥ Flormar Kaş Ve Kirpik Fırçası: Bu fırçayı kirpiklerim için değil de genelde kaşlarımı alırken taramak için kullanıyorum.

9♥ Flormar Gölgelendirme / Karıştırma Fırçası: Olmazsa olmazlarımdan, kullanışlı bir fırça. Yumuşacık bir yapısı var, çook çok severek kullanıyorum. Buğulu göz makyajı ve keskin far geçişlerini yumuşatmak için ideal ve pratik.

10♥ Marionnaud Kalem Far Fırçası: Daha önce hakkında yazmıştım, okumak için tıklayın.

11♥ Oriflame Çift Taraflı Far Fırçası: Sünger kısımını göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum; diğer sentetik kıl kısımı ise harika, yumuşacık far uygulaması muhteşem. İyi ki almışım diyorum.


12♥ The Balm Give Crease A Chance Fırça: Fırçanın karıştırma / gölgelendirme kısımına diyecek bir şeyim yok, güzel; asıl vurulduğum nokta diğer sık-tombik/hafif kare-hafif C şeklindeki direk tüm göze far, kaş altıma aydınlatıcı uygulamak için kullandığım kısım♥ Harika♥ Bir kerede şak diye uygulama sağlıyor.

13♥ The Balm Eye Believe Fırça: Eyeliner olan ucu ile gayet güzel, bir kerede uygulama sağlanıyor; kullanışlı, pratik, kalınlığı benim kullandığım ideallikte severek kullanıyorum. Diğer kalem uç kısım kaş için ve eye crease için kullanılıyor fakat henüz kullanmadım. Eminim görüntüsü kadar uygulama açısından da güzel bir uçtur.


14♥ Eklips Fırça: Minnacık oluşu cezbetti, kabuki tarzı ama arkadaşımın traş fırçasına benziyor demesinden sonra fırçadan bi soğumadım değil☺ Haklı, çok benziyor. Allığı yada bronzer'ı fazla kaçırdığımda dağıtmak için mükemmel bir fırça. Gratis'den 4,00 tl ye almıştım.


15♥ Kapaklı Emektar Fırçam: Yıllarca pudra için allık için bu fırçayı kullandım, aslında bunu en başa koymalıydım☺. Fırçalarımın hiçbiri yokken bu vardı☺. Kapaklı olması malum taşıma açısından avantaj.


16 - 20♥ Soligen Ufak Fırça Seti: 16 numaralı fırçayı aydınlatıcı uygulamakta kullanıyorum. 17 numara bildiğimiz far fırçası. 18 numrayı ise balm veya ruj sürmekte kullanıyorum. 19 numara sünger uçlu far fırçası. 20 numara malumunuz kaş+kirpik. Seyahat boyu iş görür, kurtarıcı vaziyetteler. Çantaya atmalık♥

21♥ Watsons Ruj Fırçası: Açıkçası bu fırçayı çok sevmiyorum. Fazla ince, varlığı ile yokluğu bir. Bana göre değil. Ruj için değilde lip balm'a parmağımı daldırmadan uygulamak istediğim için almıştım. Elim gitmiyor duruyor bir kenarda.

Hiç yorum yok: