Takılın Bana

26 Temmuz 2013 Cuma

Solingen Ayak Bakım Törpüsü


Solingen ayak bakım törpüsünü Watsons yada Gratis'den almıştım. İkisinde de mevcut.
Fiyatını net hatırlamıyorum, fişini kaybetmişim ama 5,00 tl - 8,00 tl civarında olduğunu düşünüyorum.

 ▼
Törpünün arka kısımının görünüşü.

Törpüleme işlemini yaparken arka kısımda kalan ölü deriyi metalden atma yüzeyin açık olması ile daha kolay oluyor. Bu bir artı. 


Törpünün metal (asıl iş gören ) kısımı yukarı doğru ittirdiğinizde çıkıyor ve temizleme işlemini kolaylıkla yapabiliyorsunuz. 
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi metal kısımın plastik kısımda sabitlendiği bölgede ( içe doğru ) boşluklar var. Bu boşluklarda metal törpünün kullanım yüzdesini arttırıyor. 


Gelelim ürünün eksi yönüne; tek sevmediğim tarafı törpüleme işlemi yaparken metal kısım temizleme işlemi düşünülerek hareketli (çıkarılabilir) yapılmasından dolayı alt kısımdan metal yüzeyi sıkıca tutmak zorunda kalmanız. Eğer metal yüzeyi tutmazsanız yerinden çıkıp gidiyor. 

Solingen törpü iyi iş görüyor.
Ben sevdim.
Banyo sonrası ayak derim yumuşak iken uyguluyorum.
Belli bir rutinim yok, canım ne zaman isterse; ayaklarımın sertleşme durumuna göre işlemi yineliyorum.



Hiç yorum yok: