Takılın Bana

20 Ağustos 2013 Salı

Bitenler Ve Yorumlarım (3)

Bu kez çöpe giden ürünüm yok☺
Bolca duş jeli ve saç bakım ürünü ile işte benim üçüncü bitenler ve yorumlarım.

1» Isana Süt Ve Bal Özlü Duş Jeli: 750 ml'lik kocaaman bir ürün. Fiyatıda gayet uygun. Kokusunu çok seviyorum.
Nemlendirme özelliği etkili. Bu biten 3. şişe, devamlı aldığım bir ürün.

2» Isana Hindistan Cevizi Özlü Duş Jeli: 300 ml'lik bir ürün. Hindistan cevizi kokusu yapay değil, hoş bir kokusu var. İlk kullanışımdı, memnun kaldım. Tekrar alabilirim. Nemlendirme özelliği etkili.

3» L'oreal Elseve Nem Kolajen 48 Saat Etkili Şampuan: 360 ml'lik bir ürün. Kokusu güzel. Daha önceki bitenler yazımda da bahsetmiştim. Severek kullandığım bir ürün, yalnız tatil dönüşü daha fazla yıpranan saçlarımdan mı yoksa saçlarımın şampuana alışmasından mı bilmiyorum ilk seferlerde saç kremsiz açılan saçım son yıkamalarımda açılmakta zorlandı. Ama yinede sevdiğim ve nem bakımından 48 saat olmasa bile etkili ve güzel bir ürün.

4» L'oreal Elseve Yıpranma Karşıtı Durulanmayan Sıvı Saç Bakım Kremi: 200 ml'lik bir ürün. Daha önce hakkında yazmıştım. Zoraki bitirdim. Tekrar almayacağım.

5» Schwarzkopf Gliss Keratin Komplex Durulanmayan Sıvı Saç Kremi: 200 ml'lik bir ürün. İlk deneyişimdi. Kokusunu sevmedim. 3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin içeriği saçıma pek bir şey katmadı. Tekrar almayacağım. Sıvı saç kremleri ile ilgili yazımda bahsettiğim ipek protein olanı kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. Daha etkili, kokusu hoş olan başka bir öneriniz varsa sevinirim.

6» Pantene Pro-V 7/24 Boyalı Saçlar İçin Parlaklık Veren Sıvı Saç Kremi: 150 ml'lik bir ürün. İlk kullanışımdı. Sprey kısmına hastayım. Kullandığım en iyi spey ucuna sahip şişe. Parlaklık etkisi hissedilir biçimde. Nem etkisi iyi. Kokusu çoook çok hoş. Sevdiğim ve tekrar alabileceğim bir ürün.

7» Otacı Dökülmeye Karşı Saç Bakım Toniği: 150 ml'lik bir ürün. Daha önce hakkında yazmıştım. Okumak için tıklayın.

8» Safran Çiçeği Kolonyası: 150 ml civarında bir ürün. Bu biten ikinci şişe. Safranboluya arkadaşımın yanında gittiğimde almıştım. Alkol oranı % 70. Kokusunu çoook seviyorum. Yüzümü bu kolonya ile temizlediğimde kurutmuyor, pırıl pırıl yapıyor. Elimin altında hep olsun istediğim bir ürün. Seviyorum♥


9» Oriflame Nature %100 Hindistan Cevizi İçeren Saç Bakım Yağı: 100 ml'lik bir ürün. Severek kullandım. Yazısı için tıklayın.

10» İpek Dikişli Kenarlı Makyaj Temizleme Pedleri: İçerisinde 70 adet ped pamuk bulunuyor. Severek kullanıyorum. Fiyatı Benri ped pamuklara göre fazla kullanış ve kalite açısından bariz bir farkı yok. Dia Markette indirimdeyken almıştım, bittiğinde fiyat açısından benri ped pamuklara dönebilirim.

11» Bepanthol Cilt Bakım Kremi: 30 g'lık bir ürün. Ambalajını kullanışsız olmasından dolayı sevmiyorum.
El ve yüz için olan bu kremi banyo sonrası yüzüm için kullandım. Herkes gibi bende memnunum. Güzel bir krem. Tekrar alabilirim. Olmazsa olmaz bir ürün değil benim için.

12» Christian Dior Siyah Göz Kalemi: Çook çok severek kullandım. O siyahın kalıcılığı, akmaması, bulaşmaması, sürüm kolaylığı açısından harika bir göz kalemiydi.


Buğulu göz makyajı yapmak için arka kısımında bulunan orta sertlikteki sünger harikaydı♥
Bittiğine çok üzüldüm.

►►►♥◄◄◄

Diğerler bitenler ve çöpe gidenlerim

Hiç yorum yok: