Takılın Bana

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Gabrini Terracotta Pudra 02

Gabrini terracotta pudra 02 numarayı net hatırlamıyorum fakat maximum 14,00 tl'ye almış olmam lazım.
Ürün 12 gr.

Ambalaj açısından pek sağlam değil, özellikle kapak bağlantı kısmı kırılabiliyor.
Daha önce Gabrini terracotta allığımda yaşadım, kapağı kırıldı; hatta geçen haftalarda kırılan Flormar terracotta farımı onarırken Gabrini allığımı da biten Flormar terracotta pudra 22 numaranın kabında kullanmak üzere onardım ve o şekilde kullanmaya devam ediyorum.


Gelelim pudranın özelliklerine; tamamen ışıltılı bir pudra.
Cilde canlı bir görünüm ve doğal ışıltı veriyor ♥


Ben ürünü bb krem + ışıltısız/mat pudra ardından geniş hareketlerle tüm yüzüme uyguluyorum.
Dilerseniz aydınlatıcı olarak daha yoğun hareketlerle yüzünüze/belirli bölgelere uygulayabilirsiniz.

Güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum, severek kullanıyorum.


Hiç yorum yok: