Takılın Bana

12 Temmuz 2013 Cuma

Mua Undressed ( Urban Decay Naked Palette Dupe )

Merhaba♥

Her video, blogda karşıma çıkan; swatchlarından da görüldüğü gibi kaliteli, beğenilmeyi hak eden Urban Decay Naked Paleti merak ediyordum.





Açıkçası fiyatını bu güne kadar bilmiyordum. Az önce baktım ve 189,00 - 199,00 tl gibi fiyatlardan bahsediliyor.
Mua Paleti birkaç ay önce bir bloggerın yazısında görmüştüm.
Baktım fiyatı uygun denemeliyim dedim.



Aras Kargo yüzünden sıkıntı yaşadım ama 26 Haziran Çarşamba günü kavuştum paletime.

Mua Palet 29,00 tl + 6,00 tl kargo ücreti ödedim.




Palette vasat / olmasa da olur diyebileceğim iki renk X ile belirttiklerim, biraz daha üstünde çalışsalar iyi olurmuş. Renkler sürüldüğünde çok zayıf kalıyor. Diğer renklerden gayet memnunum.

Orjinal palet ile Mua'nın karşılaştırıldığı videolar; ben swatch yapmaya üşendim, videolarda mevcut.





Ayrıca http://missbudgetbeauty.co.uk/mua-undressed-v-the-naked-palette/ 'den bulduğum Naked Palet ile Mua Palet'in swatchları



Sol taraftaki swatchlar Naked Palet
Sağ taraftaki swatchlar Mua Palet

Ayrıca Türk youtuberlardan SeV OnU'nun Mua Paleti kullandığı göz makyajı videosu



Hiç yorum yok: