Takılın Bana

21 Eylül 2013 Cumartesi

Alışveriş ( Avon, Gratis, Sephora )

1) Schwarzkopf Gliss Liquid Silk Sıvı Saç Kremi: Sıvılaştırılmış keratin ve besleyici ipek içeren bu ürün, serinin en sevdiğim sıvı saç kremi. Gratis 8,50 tl / 200 ml ♥

2) Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Şampuan: Henüz kullanmadım, etkili bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Meraktan; denemek istedim. 250 ml yanlış hatırlamıyorsam katalog fiyatı indirimli 2,50 tl ye almış oldum.

3) Avon Naturals Kids Elma Kokulu Şampuan: 250 ml'lik bir ürün, yeğenime aldım. Kokusu çok güzel. Fiyatı indirimli 5,00 tl civarında idi.

4) Nivea Fresh Natural 24h Sprey Deodorant: 75 ml'lik bir ürün. Gratis / 9,90 tl gibi bir fiyatta olması lazım.
Kokusu çoooook çok güzel. Pudrasız. ♥

5) Nivea Fresh Natural 48h Roll On Deodorant: 50 ml'lik bir ürün. 5,90 tl  / Gratis. Pudralı, alkolsüz. ♥

6) Sephora Waterproof Eye Make Up Remover: 125 ml'lik bir ürün. 19.90 tl satış fiyatı. Çift fazlı suya dayanıklı göz makyajı temizleyici. ♥

7) Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu: 30 ml'lik bir ürün. Fiyatını hatırlamıyorum, 5,00 - 7,50 tl arasında olması lazım.. İndirimde olduğundan artı, neymiş bu argan yağı efsanesi diyerek bir de birkaç blogda denk gelip güzel şeyler okuyunca aldım. Fakat.. Fakatı daha sonra..

8) Avon Eyeliner Fırçası : Fiyatı 5,00 tl civarlarında diye hatırlıyorum. Güzel fırçaymış. İyi ki almışım. Avondan yaptığım en güzel seçim fırça oldu diyebilirim. ♥

▼▼▼

Evet benim, ufacık tefecik alışverişim buydu. Artık harcama yapmamaya dikkat ediyorum. Neredeyse her hafta yeni bir ürün çıkıyor. Ama orda bir dur dedim kendime. Sonu yok bu işin.
İçlerinden ayrıca ayrıntılı bir şekilde bahsetmek istediğim ürünler var. Onları da en kısa zamanda yazmak dileğiyle.. ♥

Hiç yorum yok: