Takılın Bana

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Essence Eyeshadow 03 Ve Flormar Terecotta Trio Eyeshadow 01

Merhaba ☺

Favori ürünlerimden Flormar Terecotta 01 numaralı üçlü göz farımın hazin bir yere düşüş ve parçalanma sonucu gri kısmını kaybetmiştim.


Kırıldıktan sonra kalan gri rengi bir süre daha kullandım.


Daha sonra Gratis anneler günü indiriminde deli gibi alışveriş yaparken aklıma gri farımın olmadığı geldi.
Malum indirimle birlikte essence göz farları yarı yarıya inmişti, fırsattan istifade ve %90 birebir diyebileceğim uyumlulukta 03 numaralı göz farını buldum♥



İndirimsiz 5,55 tl gibi bir fiyatı olan essence farların muhteşem olduğunu düşünüyorum.
Kalıcı.
Pigmentasyonu mükemmel.
Ayrıca ürün 2.5 g!!! çok iyi bir miktar, bol bol kullanacağımdan gramajı ayrıca mutlu etti☺
Kısacası gaayet kaliteli ve uygun.♥

Yakın zamanda bütün göz farlarımı, paletlerimi bir incelemeye alıp neyim var neyim yok baktıktan sonra Gratise tekrar gidip Essence göz farlarına tekrar bakacağım.

♥Gratis ♥Essence

Hiç yorum yok: