Takılın Bana

29 Mayıs 2013 Çarşamba

IKEA Alışverişim

Geçen hafta cuma akşamı Forum İstanbul gezimin sonunda uzun zamandır istediğim Ikea tek kişilik nevresim takımıma kavuştum☺ 



Evde fazla çarşaf var mı yok mu bilmediğimden bir de çarşaf aldım.


Yine Ikea'dan aldığım önceki nevresim takımımın çarşafı biraz büyük gelmişti. Bunun ölçüleri tam yatağıma göre oldu.

Birkaç gün poşette bekledi, kıyafetlerden nevresimi ve çarşafı yıkatmaya sıra gelmedi ama sonunda dün gece ilk defa içinde mışıl mışıl uyuma fırsatını buldum♥


Ikea nevresimlere bayılıyorum! 
Şu marka güzelmiş, bu marka güzelmiş o şöyleymiş bu böyleymiş ı-ıh umrumda değiller.
Bana Ikea yeter♥


Buruşmuyor, rengi solmuyor, tasarımlarını seviyorum daha ne olsun.


EMMIE SÖT nevresim takımı %50 Liyosel %50 Pamuk 

Malum yaz geldi; biraz yazın etkisi biraz farklılık isteyişim ve sonucunda yeni nevresimimle çook mutluyum♥.♥

Hiç yorum yok: