Takılın Bana

29 Mayıs 2013 Çarşamba

L'oreal Elseve Ve Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremleri

Saçlarım röfleli olduğundan günlük nemlendirme ihtiyacı had safhada dolayısıyla sıvı saç kremleri olmazsa olmazlarımdan. Elseve sıvı saç kremini ise biraz arkadaş tavsiyesi biraz meraktan gidip aldım.


İleri teknoloji ürünü olduğunu, içerisindeki Seramid ve Çimentonun saçın yıpranmış kısımlarına odaklandığını, kırıklardan kaynaklanan boşlukları doldurduğunu; saçın daha güçlü, daha yumuşak ve gün boyu korunduğunu idda ediyor.
Hiç zannetmiyorum☺ Ben ürünü sevmedim, nemlendirme etkisi yetersiz. İlk sıktığınızda ve taradığınızda iyi gibi geliyor ama daha sonra etkisini yitiriyor. İkinci kez almayı düşünmüyorum

Sıvı saç kremlerini ilk keşfettiğimden beri  Schwarzkopf Gliss serisinden keratin içeren ürününü kullanıyorum.


Üründen gayet memnunum kaç şişe bitirdiğimi hatırlamıyorum. Nemlendirme, parlaklık açısından gayet sevdiğim bir ürün; kokusuna bayılıyorum ayrıca saçı ağırlaştırmıyor.

Gliss sıvı saç kreminin Elseve'den daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Sıvı saç kremi derseniz; ben Gliss derim.

Hiç yorum yok: