Takılın Bana

30 Temmuz 2013 Salı

Wellaflex Ultra Güçlü Esnek Tutuş Sağlayan Jöle

Wellaflex jöleden http://negathive.blogspot.com/2013/07/alsveris-watsons-rossmann-defacto-h-vs.html alışveriş yayınımda bahsetmiştim.
Ben Watsons'dan 5,00 tl ye aldım ama başka mağazalarda 3,50 tl ye satıldığını da gördüm (hatta farklı iki mağazada indirimsiz fiyatı 3,50 tl idi, watsons'a fiyat farkından dolayı kızmadım değil)

Ürün arayışım maşa, düzleştirici (ısı) kullanmadan saçıma şekil vermek istememle oldu.
Ayrıca saçım doğal görünsün, yapış yapış yada sert olmasın istiyordum.
Sonunda Watsons'da çalışan bayanın yardımıyla Wellaflex'i almaya karar verdim.
Wax yada sprey kullanmakta bir tercih ama ben bu tarz bir ürün demek istedim.

Ambalaj kullanım açısından gayet iyi, elimi bir şeye daldırmak zorunda kalmıyorum.
Kokusu çok tanıdık; şu an tarif edemiyorum ama gayet hoş, yumuşak bir kokusu var
Jölenin görüntüsü sedefli♥ ışıl ışıl☺

Keza denemek amacıyla hafifçe sıvı saç kremi ile nemlendirdikten sonra wellaflex jöleyi saçıma uyguladım, taradım ve parçalara ayırarak ördüm.
Sabah kalkıp örgüleri açtığımda saçım böyleydi.


Şekil verme işi deneyimsizliğimden dolayı pek etkileyici olmadı ama sonuç olarak Wellaflex gayet etkili.
Saçta rahatsız edici bir his bırakmıyor.
Verdiğiniz şeklin kalıcılığı idda ettikleri gibi ultra güçlü☺


Hiç yorum yok: