Takılın Bana

19 Temmuz 2013 Cuma

Mistresses


Mistresses çerez tadında bir dizi. Game Of Thrones, The Wampire Diaries vs. gibi sevdiğim diziler sezon tatiline girince bende yeni dizi arayışına girdim ve Mistresses'i izlemeye o şekilde başladım.

Çerez tadında dedim çünkü öyle çok bağlayan, heyecanla, sabırsızlıkla yeni bölümlerini bekleyebileceğiniz bir dizi değil. Ama sevdim.
Gizlilik, aldatma, heyecan ve kendini keşfetme fırtınalarına yakalanmış ve yarattıkları karmaşık ilişkilerin elinde romantik hayatlar yaşayan dört kadının hikayesini anlatan bir dizi.
İşte tam çerezlik☺

Henüz 1. sezonu; Dizimag'de mart ayında yayınlanmaya başlandı şu ana kadar 7 bölüm yayınlandı.

IMDb puanı 5,7

Dizi karakterlerini, tarzlarını seviyorum.
Asıl sevdiğim, sabırsızlıkla yeni bölümleri yayınlansın istediğim dizileri beklerken izlemek için ideal.
Ne izlesem diye düşünüyorsanız tavsiye ederim.


Hiç yorum yok: