Takılın Bana

19 Haziran 2013 Çarşamba

Diren Türkiyem, Diren Beynim


En son 30 Mayısta blog yazmıştım. Her şey 31 Mayıs sabah 05:00'te başladı.
Kanım donuyor hala, sinirleniyorum, üzülüyorum, kahroluyorum.
Fotoğraflar, videolar, haberler, röportajlar.
Ölenler, yaralananlar, kimyasal silaha maruz kalanlar, tutuklananlar, hedef gösterilenler ve dahası..
İnsanların psikolojik hasarlarından bahsetmiyorum bile!
Çok bir şey söylemeye gerek yok, her şey ortada.

Gezi Parkı ile başlayan direnişin unutulmazları çok, buraya sığmaz.
Ne yazsan, ne desen sığmaz!!!




Duruşum belli olsun istedim.

Susanları, üç maymunu oynayanları, olayları kendi çıkarlarına kullananları; affetmeyeceğim, unutmayacağım, unutturmayacağım.

Hafıza kartımız REDHACK ♥

Direnişin, dirilişin daim olsun Türkiyem.

Hiç yorum yok: