Takılın Bana

23 Haziran 2013 Pazar

Gratis Alışverişim

Öncelikle babalar günü indiriminde The Balm'ın % 40 civarındaki indirimini kaçırdığım için üzülmedim değil.
Bilsem koşa koşa giderdim☺


Anneler günü indiriminde Mary-Lou Manizer'ı almadığım için içimde ukte kalmıştı. 
Uzun zamandır aklımdaydı bir de babalar gününde indirime girdiğini duyunca eh dedim kaderim 40,00 tl yi gözden çıkarmakmış☺

Zaten gözden çıkarmıştım Gratise gidiş amacım The Balm Mary-Lou Manizer'ı almaktı.
Dolayısıyla pek içim acımadı☺


Gitmişken vazelinimin bitmiş olduğu aklıma geldi, hemen kaptım bir tane☺

Daha sonra hemen üst rafta geçen yıl yurt dışından hediye gelen Allgauer Latschen Kiefer Fub Balsam'a benzediğini düşündüğüm ayak bakım ürününü aldım.

ecoTools Bambu fırçaları ise indirimdeydi, kullandığım yüz maskelerini fırça ile sürmek istediğimden fondöten fırçasını aldım. 
ººº Maskeleri elimle uygulamaktan hoşlanmıyorum, öyle de bir huyum var. ººº

Veee ♥ The Balm Mary-Lou Manizer ♥ dediğim gibi Gratise gidiş amacım o idi☺

►ecoTools Bamboo Fondöten Fırçası: 12,00 tl 
►Franziskus Fuss Ayak Bakım Ürünü: 3,25 tl
►The Balm Mary-Lou Manizer: 40,00 tl
►Uni Vazelin 170 ml: 5,75 tl


Alışveriş sonunda Down Under natural's Argan Yağı içeren saç şampuanı ve vücut losyonu deneme boylarını hediye ettiler.
Henüz denemedim. Bakalım memnun kalıcak mıyım?


♥ Gratis ♥

Hiç yorum yok: