Takılın Bana

24 Haziran 2013 Pazartesi

Alışveriş ( Rossmann, Linens, Eczane, Vs. )

Merhaba

Rossman Alışverişim

Duş jelleri ve maskara stok, diğerleri öncelikli ihtiyacım olan ürünlerdi.

1» For Your Beauty Marka Kaş Şekillendirici: 3,80 tl

2» For Your Beauty Marka Makyaj-Temizleme Süngeri: 1,99 tl
ºº İçerisinde 2 adet makyaj süngeri bulunmakta. ºº


3» Essence I ♥ Extreme Maskara: 9,55 tl



4» Şelale Aseton: 1,75 tl (180 ml)
5» Şelale Gül Suyu: 2,75 tl (400 ml)


6» Isana Duş Jeli: 3,99 tl
ºº Süt Ve Bal Özlü Duş Jeli 750 ml ºº


7» Isana Duş Jeli: 1,99 tl
ºº Hindistan Cevizi Özlü Duş Jeli 300 ml ºº


8» Palmolive Termal Spa Duş Jeli: 5,99 tl
ºº Hindistan Cevizi Ve Jojoba Yağı Özlü Duş Jeli 500 ml ºº

►►►  ♥.♥  ◄◄◄

 Linens Alışverişim


Peri biblolarına bayılıyorum!
Bakınca içim huzur doluyor♥

İndirimsiz: 29,90 tl
Ben indirimle 23,92 tl ye aldım.

►►► ♥.♥ ◄◄◄

Ucuzluk Pazarı Alışverişim


Soligen Elize Fırça Seti: 6,00 tl
Soligen Törpü: 3,00 tl

Minik makyaj fırçaları çok hoş, gayet iş görür seviyedeler.
 Bu tip bir törpüyü ise ilk defa deneyeceğim. Henüz kullanmadım.
İşe yarar bir şey olmasını ümit ediyorum.

►►► ♥.♥ ◄◄◄

Eczane Alışverişim


Fişi kaybetmişim, fiyatlarını hatırlamıyorum fakat gayet makuller.
Bepanthen ve Evigen Ampuller yıllardır favori saç bakım rutinimin içerisindeler.
Ablamdan öğrendiğim, artık neredeyse herkesin bildiği ampuller harikalar.

►►► ♥.♥ ◄◄◄

Dia Alışverişim


Eve market alışverişi yapmaya gittiğimde Dia kart kullananlara çook ucuza gelen bu ürünleri kaçırmak istemedim.

İpek Ped Pamuk: 1,00 tl
Dia Islak Havlu: 1,00 tl
ºº Dia ıslak havluyu makyaj sırasından ve sonrasında elimde kalan kalıntıları temizlemek için kullanıyorum. ºº

►►► ♥.♥ ◄◄◄

Hiç yorum yok: