Takılın Bana

23 Haziran 2013 Pazar

Watsons Alışverişim

Saçlarım uzun ve röfleli, işin kötü yanı ben bir şampuan canavarıyım.
Evde devamlı bir şampuan bitti bitecek olayı, ml hesabı değil lt'lerce satsınlar istiyorum.


3 al 2 öde kampanyasından aldığım Elseve'in bu şampuanlarını ilk defa deneyeceğim.
Daha önce kullandığım beyaz ambalajdaki 5 onarıcı etkili şampuanı stoklarda yoktu.
Röfleli saçın en büyük ihtiyacı nem olduğundan nem kolajen serisini deneyeyim dedim.
Diğeri ise dökülme karşıtı şampuan.

Şampuanlardan mucizeler beklemiyorum; duruladığımda saçım kazık kesilmesin, güzel koksun yeter. Zaten hacim sorunum yok.

Elseve Şampuan (360 ml) : 7,50 tl (adet fiyatı)

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂


Ve saç bakım kremi & maskeleri olmazsa olmazım.
Ben Bira Özlü ve Süt Proteinli saç bakım kremlerini aldım.


Kullanım talimatında saçta bekleme süresinin 5 - 10 dk. olduğunu görünce şok oldum. 
Çok uzunmuş, beklemem ben o kadar.
Bir de yapısı çok yoğun, bakalım nasıl bir ürün merak ediyorum.

Watsons Saç Bakım Kremi (500 ml) : 8,99 tl (adet fiyatı)



♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂


Nar kokulu ıslak mendil harika♥
Keşfedişim sevgilimin bu güzeldir bunu alalım demesiyle olmuştu☺
Hakkaten öyleymiş, kesinlikle deneyin derim.

ººº Herkes kokusunu çok beğeniyor☺ ººº
ºº İnsanlar ne güzel koktu, bu koku nerden geliyor diye soruyor☺ ºº

Şaşırtıcı geldi fiyatı daha fazla olmasını bekliyordum ama fişteki fiyatı;
3'lü Pakette Nar Kokulu Islak mendil: 2,99 tl

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂


Bu ürünü ise fön çekerim sevdası ile aldım. Bakalım zorlu günler beni bekliyor.
Olur lazım olur dime☺ Elim alışır, kolay fön çekerim falan.
Saç düzleştirici de neymiş; yakıyor o saçı, cıss o.
Eski usul fön iyidir.

Nascitia Fön Fırçası: 11,90 tl

Hiç yorum yok: