Takılın Bana

22 Haziran 2013 Cumartesi

Avon Tırnak Dekorasyon Fırçası

Merhaba

Avon Kozmetik Kataloğunda indirimsiz fiyatı 10,00 tl olan tırnak dekorasyon fırçası ufak farklılıklardan hoşlanan her bayan için güzel bir ürün.


Ben ürünü 14 Hazirana kadar geçerli olan Katalog 6 'dan aldım. %50 indirimli olarak 5,00 tl ye geldi.
Hatta satış yapan bayanın elinde vardı, sipariş gelmesini beklemeden almış oldum.


Görüldüğü gibi ürün çift taraflı.


Ben daha çok ufak top metal kısımı kullandım.
Tutuş, temizleme, pratiklik açısından gayet güzel bir ürün.


Fırça kısımını kullanmayı denedim ama el becerimi pek geliştiremedim diyebilirim.
Yapmaya çalışırken içim daraldı, şimdilik fırça kısmını kullanmayı askıya aldım.

► Markanın yazdığı orta siyah kısıma aseton çattırmamanızı öneririm, ben plastik ve zarar görmez diye düşünmüştüm fakat asetondan etikileniyor ve boyası çıkıyor. Ardından o kısımda kötü bir görüntü oluşuyor.

► Tırnak dekorasyon fırçasını oje şişesinin içine daldırmayın, ojeyi küçük not kağıtlarının üzerine damlatın ve o şekilde kullanın.

Hiç yorum yok: