Takılın Bana

25 Temmuz 2013 Perşembe

DIY (Kendin Yap) - Kırılan Toz Makyaj Malzemesi Onarımı

Bunun bir DIY (kendin yap) olup olmaması tartışılır ama ben bu başlık altında yazmak istedim.

 ▼
Acele ile yada sakarlık sonucu hepimizin toz ürünleri düşürüp kırdığı olmuştur / ihtimal vardır☺
Bende hazin bir düşüş sonucu parçaladığım farımı daha fazla dağılmadan toparlamak istedim.

 ▼
Elimde saf alkol yoktu ama kuzenimin vokta ile aynı işlemi yaptığından bahsetmesi ile çakralarım açıldı.
Bazen bildiği şeyi değerlendirme yetisini kaybediyor insan.
Konuşma üzerine bende ampul yandı.
Dedim kolonya neden olmasın.
Hacimce %70 alkol içeren safran kolonyasını denedim.

Farı tamamen kapa boşalttıktan sonra macun kıvamına gelene kadar kolonya ekledim, hatta daha fazla.

Far kabına koyduktan sonra havlu kağıt ile bastırdım ve kolonyanın fazlasını aldım.
İşlemi sıvı azalana kadar tekrar ettim ve kapağı açık şekilde bir köşede kurumaya bıraktım.

Farın kuruktan sonraki hali.

Pigmentasyonundan bir şey kaybetmedi, eğer elimde olsaydı bir miktarda gliserin koymayı düşünüyordum.
Gliserine ise mac fix +'dan yola çıktım, kalıcılığı açısından.
Vazelinde olabilirdi ama sonrasında vazgeçtim☺

Evet güzel bir sonuç elde ettim.
Artık daha fazla parçlanma - dağılma derdi yok




Hiç yorum yok: