Takılın Bana

21 Temmuz 2013 Pazar

DIY ( Kendin Yap ) - Body Scrub ( Vücut Ovma Jeli )

Evde, elinizde olan malzemelerle kendinize spa ortamı oluşturabilirsiniz.
Ölü deriyi vücuttan atın, kan dolaşımınızı hızlandırın aynı zamanda vücudunuzu nemlendirin.
Biraz kendinizi şımartın♥


Evde yapılabilecek vücut ovma jeli (body scrub) için ne mi gerekli?


► Türk kahvesi
► Toz şeker 
► Zeytinyağı

Zeytinyağı yerine ayçiçek yağı, vücut yağı (bebek yağı), badem yağı, hindistan cevizi yağı, kayısı çekirdeği yağı vs. koyabilirsiniz.

Spesifik bir ölçü yok ama;
► 1 çay bardağı şeker
► Yarım çay bardağı türk kahvesi
► Yarım çay bardağından birazcık fazla zeytinyağı

İsterseniz kahve ve şekeri aynı oranda koyun yağı ona göre arttırın.

Böyle bir tarifte var isterseniz yağı az koyabilirsiniz.
http://www.pofudugum.com/etiket/coffee-scrub/

►►►♥◄◄◄

Ben yaptım, denedim; hediye ettim♥
Güzel tepkiler aldım.
Şahsen devam edicem evde scrub yapmaya.


Hazırladığım scrub karışımını Pantene Pro-V Saç Maskesi kutusuna koydum.
Bu ambalaja bayılıyorum.
Diğer bir biten kutuyu ise evde hazırladığım kil maskesi için kullanıyorum.

Karışımın kıvamı ne çok katı ne çok akışkan, tabir tuhaf olucak ama lapa kıvamında düşünün.


Ele uygulandığındaki görünüşü.

►►►♥◄◄◄

Ben hazırladığım scrubı banyoda muhafaza ediyorum. Duş sırasında vücudumu ovarak uyguluyorum.
Ardından duş jeli ile vücudumu arındırıyorum.

♥Kahveli scrub selülit gidermek için çok iyi bir karışım.♥


Hiç yorum yok: