Takılın Bana

23 Temmuz 2013 Salı

Oriflame HairX Styling Isıya Karşı Koruyucu Losyon ( Protection 5 )

Oriflame Kozmetiğin ısı araçları ( saç maşası, saç düzleştiricisi, saç kurutma makinası ) kullanmadan önce nemli saça uygulanan şekillendirici ve ısıya karşı koruyucu losyonu♥


Ben ürünü banyodan sonra nemli saçıma ellerimle yedirerek uyguluyorum.
Ardından saçımı tarayarak daha homojen dağılmasını sağlıyorum.
Ve kurutma (yada maşa, düzleştirici) işlemine geçiyorum.
Saçım ısıdan etkilenip kabarmıyor, sertleşmiyor.
Sonuçta hacimli, nemini kaybetmemiş, rengi daha tok bir saç elde ediyorsunuz.


Banyodan sonra nemli saçıma HairX Styling Isıya Karşı Koruyucu Losyon uyguladığım ve saç kurutma makinası ile kurutmam sonucu. Fön yok, düzleştirici yok.


Sonuç♥
Kokusu mis♥

Üründen çok memnunum, alıp deneme imkanınız var ise tavsiye ederim.
Ben aldığımdan beri başka bir şey kullanmıyorum, sıvı saç kremlerine elim gitmiyor.
Sadece HairX Styling Isıya Karşı Koruyucu Losyonu uyguluyorum.
►►►♥◄◄◄


Katalog 7'de 104 - 105.ci  sayfada
http://tr.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201307


Thermo Protector Kompleks ile geliştirilmiş koruyucu losyon formülündeki Hindistan cevizi yağı ile saçları besler ve 180°dereceye kadar ısı veren saç şekillendirici ürünlere karşı korur. Saçların kolayca şekil almasına yardımcı olur.

 Ürün 150 ml; bu ay indirimde: 8,90 tl


Hiç yorum yok: