Takılın Bana

23 Temmuz 2013 Salı

Bitenler - Çöpe Gidenler Ve Yorumlarım (2)

Odamda fazlaca yer kaplayan boş ambalajları bir an önce ortadan kaldırmak istedim.
Pek bir şey yok ama malum boyutları büyük☺
İşte benim bitenlerim, çöpe gidenler ve yorumlarım
►►►♥◄◄◄

Flormar Terracotta Pudra 22 numara
Ben bu pudraya aşığım♥
Uzun zamandır kullanıyorum, ancak bitirebildim, elimdeki pudralar bitsin tekrar alacağım♥

▼ Flormar Terracotta Pudra 22 ▼
▲ Tabi bu benim çektiğim bir fotoğraf değil, google görsellerinden ▲
►►►♥◄◄◄

Flormar Plus+ Quartz 54 Oje
Yılların rengi♥
Tırnağa verdiği sedef taşı görüntüsünü çok seviyorum♥

Oje üretimden kaldırılmadıysa tekrar alacağım, umarım üretimi devam ediyordur.
►►►♥◄◄◄

Koyu renk ojeler için olan bu aseton fena değil; kokusu beni rahatsız etmedi. Koyu renk oje çıkarması fena değil. Tekrar almayacağım çünkü ben Şelale Aseton sevenlerdenim.
►►►♥◄◄◄


Garnier BB Krem Açık Ton'dan gayet memnunum.
Bu biten ikinci bb krem oldu.
Yenisini aldım ve kullanmaya devam ediyorum.
Gayet memnunum. Yaz için ideal♥
►►►♥◄◄◄

Bu ürünü bitirmiş sayılmam, evet içi boş ama evde hazırladığım kil maskemin içine karıştırdım çünkü kuru ve hassas ciltler için olan bu krem benim yağlı cildime uygun değil.
Hafif yapılı bir krem ama ben sevmedim. Tekrar almayacağım.
Kil maskesi ile karıştırdım, heba olmamış oldu, huzurluyum☺
►►►♥◄◄◄

Doa Kozmetikten aldığım soğuk sıkım hindistan cevizi yağı ve hediye gönderdikleri fesleğen kremi!!!

Hindistan cevizi yağını tekrar almayacağım. Vasat bir ürün bir de onun için kargo parası ödemeye değmez.
Fesleğen kremi ise kullanmadan çöpe gidiyor.
Doa Kozmetikten tekrar alışveriş yapmayacağım.
►►►♥◄◄◄

Nivea Yağlı Ciltler İçin Arındırıcı Temizleme Jelininin Okyanus Kokusuna bayıldım♥
Temizleme özelliği gayet etkili.
Mevcut temizleme jellerim bitince tekrar alabileceğim bir ürün.
►►►♥◄◄◄

Hem fiyatı hem iş görmesi açısından güzel bir Gratis ürünü.
Biten üçüncü şişe.
►►►♥◄◄◄

Özellikle göz makyajımı temizlemek için kullanıyorum. Değişmez ürünümdür.
Memnunum. Gözümde yada yüzümde yarattığı ters bir etki yok.
Stokta (anneler günü indiriminde tekrar almıştım) vardı, kullanmaya devam ediyorum.
►►►♥◄◄◄

Çok önceleri yaptığım bir Gratis alışverişi sonrası kasada 3,00 - 5,00 tl ye gelen ürünlerdendi bu losyon.
Fena değil. Tekrar almayı düşünmüyorum.
►►►♥◄◄◄

Çoook çok çok sevdim♥
Stokta vardı, kullanmaya devam ediyorum.
►►►♥◄◄◄

Saç kremi olmasa da olur bir ürün artık benim için.
Kötü bir ürün mü? Hayır.
Ama artık şampuandan sonra direkt Pantene Boyalı Saçlar İçin Saç Bakım Maskesini veya Watsons ürünü olan Wax'ları kullandığımdan almaya gerek duymuyorum.
►►►♥◄◄◄

Memnun kaldım, ilk deneyişimdi fakat tekrar oje kurutucu almak yerine NYC'nin Turbo Dry Top Coat'ını denemek istiyorum.
►►►♥◄◄◄

Benri ıslak mendil ve ped pamuklardan memnunum. Fiyatları ile kaliteleri orantılı.
Devamlı alıyorum.
Dia Beyaz Sabun kokulu ıslak mendil 1,00 tl idi aldığımda tekrar alır mıyım? 
1,00 tl değilse hayır. Ellerimi yada dökülen bir şeyi silmek için kullanıyorum.
Olmasa da olur bir mendil, ayrıca çook ince. Varlığı ile yokluğu bir.
►►►♥◄◄◄

Hiç yorum yok: