Takılın Bana

15 Temmuz 2013 Pazartesi

BH Cosmetics Akrilik Makyaj Organizasyon Kutuları

Merhaba

Youtube aboneliklerimindeki (takip ettiğim youtube kanalları) videolarını izlerken Pembe Defterin video yüklediğini gördüm ve izlemeye başladım.

Derken BH Kozmetiğin 120 renklik far paletlerine hayran olduğumdan (ileriye dönük, ne alsam acaba ya diye) tekrar bakmak istedim.

Siteyi, indirimleri incelerken aksesuarlar kısmında yeni satışa sunulan makyaj organizasyon kutularını gördüm ve yine vuruldum (zaaf oluştu). (Keşke şöyle bir hediye alsam, ne sevinirim☺)

11 farklı çeşit var ve indirimdeler. (Keşke %5'den fazla olsaymış indirim)
Ama genel olarak daha önce Amazonda da baktığım kadarıyla bu tip organizasyon araçları fiyatları aşşağı yukarı aynı.

Mesela içlerinden kullanış ve fiyat açısından hoşuma gidenlerden bir tanesi


%5 indirimli fiyatı $28.45
Yani 56 tl

►►►♥◄◄◄

Bu akrilik organizasyon kutularına bayılıyorum, fakat genel olarak fiyatlarını pahalı buluyorum.
Evet evladiyelik olabilirler, çok şıklar ama isterdim ki Türkiyede de bu tip organizasyon kutuları üretilsin.
Yetkililer size sahip sesleniyorum.
Uğraştırmayın bizi şu güzel şeylerden sizde bol bol yapın.
Hatta rekabet oluşsun ucuza satın.


Hiç yorum yok: