Takılın Bana

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Avon Glow Serisi - Pink Glow Allık Ve Bronzlaştırıcı

Avon Pink Glow Allık Ve Bronzlaştırıcıyı Kampanya 8 Kataloğundan aldım.
İndirimsiz fiyatı 30,90 tl, indirimli fiyatı 15,40 tl.
Ürün 12 gr.

Ürüne vurulma sebebim allık kısımı♥
Çook tatlı bir pembe, ayrıca bronzer ile birlikte olması avantaj.

Bronzlaştırıcının etkisinin düşük olduğunu düşünüyorum.
Yalnız henüz yüzümde denemedim; belki daha etkilidir, bilmiyorum.

Bu fırçam tırmık gibi deli tozutuyor (fırça kafayı yemiş gibi!) yine aynı şeyi yapmasına şaşırmadım.
Eklips marka olması lazım, Gratis'den almıştım.


Flormar allık fırçası ile aldığımda allık diğeri kadar tozlaşma yapmadı.
Yani ürün tozlaşma derecesi yüksek değil, iyi.

Aslında pembe allık sevdam Flormar terecotta allık 47 numarayı görmemle canlanmıştı.
Yalnız şimdilik bu sevdadan vazgeçtim☺


Hiç yorum yok: