Takılın Bana

12 Temmuz 2013 Cuma

DIY (Kendin Yap) Yağlı Ciltler İçin Maske

Merhaba *-*

Cildim yağlı, bakım yapmadığım her dönem ufak tefekte olsa sivilce problemi yaşıyorum.
Önceleri sadece Dermokilden aldığım kil ile suyu karıştırıp yüzüme uyguluyordum.
Haftada iki gün ( bazen üç ) uyguladığım bu maskeyi sonunda Pantene Saç Bakım maskesi kutusu içerisinde tam bir karışım haline getirdim ve o şekilde muhafaza ediyorum.


İçerisine ne mi var..
► Kil
► Su ( Dilerseniz gül suyu, maden suyu - soda kullanabilirsiniz )
► Yüz kremi ( Kayısı yağı kullanabilirsiniz )

Karışımı tamamen göz kararı hazırladım.
Kullandığınız kil miktarı ile orantılı.
Önce kil ve suyu karıştırdım, ardından krem ve tarçını ekledim.


►►►♥◄◄◄


Kili Dermokilin internet sitesinde bulamadım, kaldırıldı mı bilmiyorum ama 2 gün öncesine kadar yaşadığım bölgede bir mağazada rastladım. Umarım piyasadan kaldırılmamıştır.
Yalnız http://www.saglikkapinizda.com/dermokil-xtreme-kese-kil.aspx?pageID=18&PID=3732&CatID=72 var.

Kilin Faydaları Ve Yapısı
http://www.dermokil.com.tr/tr/subpage.asp?id=5


Yüz kremi olarak niye bunu kullandın derseniz alırken dikkat etmemişim, kuru ve hassas ciltler için olan bu krem malum yağlı cildime uygun değil. Kil ile dengeleneceğinden çöpe gitmesin istedim.


Pantene'nin bu ambalajını çok seviyorum. Biten son iki kutuyu atmadım, birini kil maskesi diğerini hazırladığım vücut scrubım için kullanıyorum.


Homojen ve kolay bir uygulama için ecoTOOLS fondöten fırçasını kullanıyorum♥


Maskeyi yüzümde kuruyana kadar bekletiyorum.
Kurumaya başladığında tarçının etkisi ile hafif yanma hissediyorsunuz, korkmayın bu kan dolaşımının hızlandığının göstergesi☺
Oluşan kızarıklık 5 dk. içerisinde geçiyor.
Cildiniz çok hassas ise endişe yaratmaması için fazla bekletmemenizi önerebilirim.


Ardından Rossmann'dan aldığım temizleme süngeri ile önce ılık sonra soğuk su ile arındırıyorum ve bebek şampuanı ile temizleme işlemini sonlandırıyorum ve cildimi az miktar krem ile nemlendiriyorum.



Hiç yorum yok: